dinsdag 10 oktober 2017

Laser-pret

De Snijzaak, mooie naam toch?
Het is de naam van een bedrijf(je) waar je een laser apparaat kunt gebruiken voor graveren of snijden.
Je betaald per half uur en natuurlijk ook het materiaal.

Klinkt zo eenvoudig. Zij heeft zo'n machine, gebruikt hem voor haar eigen dingen maar tussendoor kun je hem dus 'gebruiken '.
Dat was het lichtpuntje van de maandag.
Ik had mijn logo naar haar gemaild,  bepaald wat ik wilde, en toen deed het apparaat zijn werk.

Hebben jullie al een beeld wat ik liet 'laseren' (nee geen beenhaar).

Al weken dacht ik na over iets om mijn logo op te zetten en daarmee mijn makes te labelen. Ik heb stoffen labels maar die zijn vrij lang (gras van jonker) en niet neutraal van kleur. Ik gebruik ze vooral voor aan de Mollaby's.
Ik dacht aan leuke ronde hanger met daarop mijn logo.
Via via kwam ik bij De Snijzaak terecht.

Genoten heb ik maandag. De laser toverde ze gewoon uit een plaatje hout.
Ik heb nog niet veel, eerst weer at verkopen.
Maar ik vind ze geweldig.
Kijk maar snel!

1 opmerking: