maandag 24 juni 2013

Dutje en Mandela

Na een leuke dag op school ( op een basisschool met kinderen is het altijd leuk!) kwam ik thuis.
En opeens was ik zo moe dat ik een dutje deed, en niet zomaar, ik bleef anderhalf uur slapen.
Bij het wakker worden maakte ik deze foto met mijn mobiel.

En nu, na het eten en na het schrijven van dit blogbericht, wil ik keihard aan het werk.
Lessen verzinnen, uitschrijven, en evaluaties van lessen schrijven.
In elk geval ga ik zo één les schrijven over Nelson Mandela.
Ik begrijp dat hij erg zwak is op dit moment. Hij is voor mij een echte HELD. En morgen wil ik de leerlingen van groep 7 daarover vertellen, en de les zo maken dat ze allemaal op zoek gaan naar informatie over Mandela. Zodat zij hem ,net als ik, nooit zullen vergeten.

Ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten