zondag 16 februari 2014

Zij werd geen vijftig

Lieve Carolien,

Vandaag zou je 50 jaar geworden zijn. Precies een jaar geleden vierde je je 49ste verjaardag groots op een prachtige locatie met zo veel lieve mensen om je heen. We aten taart, dronken koffie, er waren mooie filmpjes, live muziek, gedichten en jij hield een toespraak.
Daar stond je, je zag er prachtig uit en was heel ontspannen. Ik maakte deze foto terwijl ik in tranen achter vriendin H stond.

Je praatte helder en vertelde hoe een bijzondere tijd het voor je was. Zo prachtig deed je dat.
Geen vragen over je ziekte die middag. Jij gaf ons een bijzonder feest.


Nu, een jaar later, ben je er niet meer.
Jij viert geen vijftigste verjaardag. Vlak voor je overlijden was je wel op mijn vijftigste verjaardagsfeest. Vol aandacht voor mij en alle anderen.
Dat maakte mijn verjaardag onvergetelijk.

Deze week is op je graf een prachtig kunstwerk geplaatst. Een stapel van 5 grote keien van groot naar klein, geïnspireerd op het stapeltje stenen wat altijd in je huis stond.
Jouw lieve familie heeft het graf vandaag prachtig aangekleed met bloemen, tekeningen en plantjes.
Ze missen je, we missen je.
We halen veel herinneringen op.
Gelukkig zijn om me heen en in mijn hart zijn veel dingen die me aan jou doen herinneren.
Dag Lieverd.


Ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten