vrijdag 22 augustus 2014

Verlangen

Ik denk de laatste tijd zo vaak aan waar ik allemaal zin in heb en naar verlang.
Dingen als: 
Afspraken met vriendinnen, tassen verzinnen, tassen maken, kussens maken, kleed voor Ella Bella afhaken, foto's maken, borduren op foto's, naar de zee gaan en een duik nemen, dingen verzinnen, logeren bij mijn vader en moeder, stempels snijden, mini kijkdoosjes maken, boeken maken met kinderen, weer gitaar gaan spelen, gewoon zitten, denken dat er even niks hoeft en natuurlijk ook juf zijn van een leuke groep kleine kinderen.

Het is altijd zo makkelijk te verlangen naar wat nu niet kan of er nu niet is.
Maar het is er nu niet, nou ja: ik heb een andere keus gemaakt in deze fase van mijn leven. 

Ik studeer, ben in mijn afstudeerfase en dat is wat er nu is en wat ik goed wil afronden!

Ineke

(maar soms ben ik het wel helemaal zat natuurlijk, zeker omdat ik weet dat dat nog wel 2 maanden duurt)

2 opmerkingen:

  1. Ik heb makkelijk praten hoor, maar twee maanden is te overzien, toch?
    Ben heel benieuwd naar borduren op foto's! Nog nooit gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja natuurlijk, het einde van de studie is in zicht. Maar soms, soms.....ben ik het na bijna 2 jaar erg zat.
      Kijk eens naar het werk van Berend Strik uit Amsterdam. Hij borduurt op foto's. groetjes

      Verwijderen