zaterdag 22 augustus 2015

Ik mis je zo graag

Missen is een raar woord, je kan er alle kanten mee op.
Als iemand sterft van wie je houdt dan is er geen 'echt' contact meer mogelijk, de persoon zit in je hart en je hebt een berg herinneringen die je te allen tijde kan ophalen. Maar makkelijk is dat niet.

Je kan ook mensen missen die niet om je heen zijn en van wie je heel veel houdt.
Dan is missen fijn, ze zijn er nog maar niet bij je in de buurt op dat moment.

Zo genoot ik altijd van het missen van mijn kleine kinderen als ik werkte, dan voelde ik zoveel liefde.
Ik wist waar ze waren en bovendien wist ik dat ik ze weer zou zien.
Juist met dàt in mijn gedachte genoot ik van het missen.

Claudia de Breij verwoordt dat zo prachtig in dit nummer: 'Ik mis je zo graag'   KLIK


Het missen van Grote zoon, als hij weer in Spanje woont, is een liefdevol missen in contact.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten