woensdag 5 augustus 2015

Mijn grote zoon

Morgen komt hij weer thuis in Nederland, onze oudste zoon.
Na een half jaar als vrijwilliger te hebben gewerkt bij een hondenopvang op een berg in Alora komt hij weer thuis, thuis in Utrecht.

Het huis op de hoge berg bij Alora
  Hij komt niet alleen. Nee, met hond Boef, een Spaanse hond uit die opvang.
Hij trekt met Boef en twee vrienden in een huis bij ons in de buurt en begint 1 september aan de opleiding 'ontwerpend meubelmaker'.
Hij heeft plannen, het half jaar Spanje heeft hem goed gedaan en heeft daar bijzonder contact opgebouwd met het oudere Engelse echtpaar van de dierenopvang waar hij die tijd gewoond en gewerkt heeft.
Het is heerlijk dat hij weer thuiskomt, deze week miste ik hem het meest.
Alsof ik mijn hart helemaal openzette en daarom echt kon voelen hoeveel ik naar hem verlang.

Natuurlijk face-time-de we regelmatig ( zie je mij?), maar vanaf morgen is dat verleden tijd.




1 opmerking: