woensdag 2 september 2015

Vis op bord

Ja ik heb graag vis op mijn bord.
Hmmmm, natuurlijk vooral de gebakken vis van mijn moeder.
Tongetjes, schelvis, kabeljauw, en nog veel meer
Maar misschien nog wel veel lekkerder, de vis uit de oven van mijn moeder.
Witvis wortelen en mosterdsaus of......of.....
Wat te denken van gerookte vis.
Paling, makreel, gerookte haring, gerookte forel, of......., of.....

Vandaag had ik groep 3, we spraken over vissen en bekeken afbeeldingen van vissen.
We gingen vissen kleien, een vis op een bord.
Natuurlijk kregen ze een stokje en een houten lepeltje om kieuwen, ogen, streepjes en nog veel meer op de vis aan te brengen.

Wat werden ze mooi! Een heus visrestaurant leek het in de klas.
Allerlei soorten vissen ontstonden er. Met trots presenteer ik, vissen op bord.

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk, die knutsels op de borden. Ik hou van vis, ben er gek op maar mijn man helaas niet. Mmm, witvis met een mosterdsaus, ik ga er nu een recept van opzoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat jammer...
      Maar je kan altijd dubbel maken en dan eentje invriezen.
      En dan voor manlief iets anders. De lekkerste vis met mosterd saus en wortelen heb ik in Frankrijk gegeten ...(dat heb ik mijn moeder niet verteld natuurlijk hi hi )

      Verwijderen