vrijdag 20 november 2015

Juf naait mouw

Ik stelde de kinderen wat vragen over veilig voelen op school.

Voel je je veilig onderweg naar school of naar huis?
'Nee, want dan ben ik zenuwachtig want ik weet niet zeker wat we op school gaan doen'

Was je afgelopen week bang in de klas?
'Ja, dan klopt mijn hart echt superhard'

Ze zijn echt nog klein die groep 4 leerlingen.

Een van de leerlingen had een nieuwe trui aan want die middag zouden ze direct na schooltijd naar speelhal gaan voor zijn eigen feestje.
Helaas was opeens de naad van de mouw los,hij trok aan het draadje en hup....zijn arm hing uit zijn trui...
Nou ja...ik zoeken in magazijn , vond e er niet dikke naald van plastic en heb met grove steken en het losse draadje de mouw in elkaar gezet. Kind blij!

Van moeder begreep ik dat de jongens bij begin van het feestje nog erg onder de indruk waren . ' de juf heeft de trui van M genaaid'.
Hi Hi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten