zaterdag 28 november 2015

Smulplan

Lange tijd plaatste ik elke dag een blog. Afgelopen weken lukt het even niet.
Geen inspiratie? Teveel aan mijn hoofd?
En dan als klap op de vuurpijl:hoektand ontsteking wat zich verder uitbreidde tot mijn kaak.
Och och wat heb ik een pijn gehad,

Vandaag even de stad in. Twijnstraat, Lijnmarkt en stukje Oudegracht.
Daar is het fijn, allemaal leuke winkels en echt mooi stukje oud Utrecht.
Aangezien ik al een week op biogarde, banaan en water had geleefd had ik een persoonlijk 'smulplan'.
( goede slagroomtruffels)
Een smulplan aangepast aan de mogelijkheden van mijn kaak.

Met een tas vol Sint Cadeautjes liep ik 'chocolade' winkel in en uit......
Maar het is geen truffeltijd.....
We dronken koffie bij sector 3  zoals  meestal zaten we aan tafeltje met uitzicht op de Oudegracht.


Zo'n fijne plek en superkoffie.
Wat ons opviel was dat er tientalen vissers voorbij liepen met hengels, allemaal bezig met vissen in onze Oudegracht.
Door dit bericht begrepen we dat ze wel naar hele grote vissen visten:


Zou dat echt zo zijn? In onze Oudegracht?



Daar zwom wel wat dachten we te zien........


Ik bezocht wel 10 winkels waar bonbons ed verkocht werden, maar geen truffels....
Gelukkig vond ik ze in het winkelcentrum in mijn eigen wijk Lunetten.
hmmmm





En met een zieke kaak, doe je er heeeeel lang mee.









1 opmerking: