dinsdag 4 april 2017

Baanloos maar genoeg werk....

Maandag atelierdag.  Sinds ik ben gestopt met de kleuters probeer ik weer ritme in de week te krijgen.
Maandag was en is dus nu weer atelier dag bij vriendin L.
Ik kan veel doen,maar als ik de dag nog leeg voor me heb kom ik niet echt op gang.
Ik denk aan wat ik allemaal zou kunnen doen,  of wat echt moet gebeuren.
Dat varieert van huishoudelijke zaken tot mijn website.
Maar nee.
Ik hang, ontbijt, drink koffie,lees de krant,doe de was erin,rommel wat.
En ga steeds weer hangen op de bank.
Ik ben een werker, een teamwerker,iemand die naar haar werk wil gaan.
Maar goed. ..gister atelierdag.
Ik maakte een serie beurzen /etuis.
Van verschillende reststukken leer.
Eenvoudig model.
Nu nog uitvinden of ze handig zijn en of er interesse is. Maar dat is nou net weer zoiets wat ik uitstel.
Ik moet er duidelijk weer inkomen, werkeloos thuis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten