zondag 18 augustus 2019

Wat nu?

Bijna dagelijks heb ik een idee voor een blogbericht. Maar helaas doe ik het steeds niet. Het lukt me namelijk niet meer op via mijn smartphone foto's te plaatsen, en dat is zo frustrerend.
Mijn blog begint altijd bij de foto.
Op mijn laptop lukt dat wel maar Google foto synchroniseert niet dagelijks mijn gemaakte fotos van mijn smartphone. En ik heb een hele goede camera op mijn smartphone, en dat werkt juist met alle media erg handig.
Op Facebook FB en Instagram, IG ben ik ook actief en dan is het plaatsen van een foto in 10 seconde gebeurd.
Dus tja......

Ben net op vakantie, in Saizy. We zitten in een leuk huisje wat vroeger een paardenstal was. Prachtig weer en mooie omgeving ( de Morvan).
Een foto van vandaag wordt het niet.
Dus dan maar....
Een kaars lokt ook anderen.....

2 opmerkingen:

  1. Welkom terug. Jammer dat het niet lukt om op je mobiel een blogbericht te plaatsen. Ik heb een iPhone en het lukt mij, met goed nadenken en rustig tempo, wel.
    Fijne vakantie nog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die foto is wel een dooie boel, een wat onromantische kaars. Jammer dat het je (nog) niet lukt, maar hou vol soms moet alles even bezinken. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen