dinsdag 31 januari 2012

Big AV mama

Mijn beroep is consulent AV, consulent Audio visuele vorming. In 1988 ben ik begonnen met een echte baan als consulent AV in de kunsteducatie voor het basisonderwijs en daar ontzettend veel geleerd van collega C
Kennis, inspiratie, humor en levenservaring gaf zij mij de periode dat we samenwerkten.
Al jaren zijn wij geen collega's niet meer, maar toch hebben we altijd contact gehouden.
Mijn vakmoeder noem ik haar altijd.

Gisteravond kreeg ik een cadeautje van haar. Een beeld gemaakt en gekocht in Zimbabwe.


Deze beeldjes heten in Zimbabwe: Big Fat Mama
Nou voel ik mezelf soms een Big Fat Mama, maar dit vrolijke beeldje lacht me de hele tijd toe.

Gekregen van mijn Big AV Mama!  Bijzonder toch? Liefste C, dank je wel!

Ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten