maandag 23 april 2012

Miniaturen sparen

Huh, Pindakaas? De kleine slome slak is even zijn gevoel voor verhoudingen kwijt, en bij het bekijken van de pot pindakaas voelt zichzelf opeens enorm groot.


Dit is geen reclame, ben niet eens dol op pindakaas, maar alles wat miniatuur is inspireert mij enorm.
Zo ben ik op mijn veertigste begonnen aan een bedelketting waar ik alle bedeltjes van vroeger aan verzamel en ook de bedeltjes die ik daarna van vele vrienden en familie kreeg.
Een verzameling zilveren miniaturen is het.


En nu begrijpen jullie wat ik spaar.....echt waar. En gelukkig spaart collega P ze ook, en we sms-en als we een nieuwe hebben of dubbele. Heerlijk, vooral de potjes of de flesjes, zoals dat potje pindakaas.
Slak denkt dat hij heel groot is, maar wij weten wel beter. Toch P?

Ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten