zondag 13 mei 2012

Moederdag

Tja, Moederdag, hier thuis doen we er eigenlijk niet zoveel aan. Zeker niet toen de jongens klein waren.
Alle spontane dingen die mijn jongens maakten of tegen zeiden maakte vele dagen tot moederdagen.
( een knuffel, een compliment, een lekkere beker koffie)

Thuis bij mijn ouders was Moederdag een dag dat we iets moois maakten of kochten voor onze moeder.
Het ging vooral om het verrassen! En om de taart die we dan aten (door ma zelf gebakken).
Er zijn moeders die iets voor zichzelf  kopen, en dan geven ze dat aan hun kinderen om weer aan hun cadeau te doen. Of vaders die voor hun vrouw een heel duur cadeau kopen voor Moederdag.
Dat heb ik nooit begrepen. . . .



Als ik mijn moeder zie is het altijd Moederdag!
Bovenstaande foto is uit 1963, het geknutsel eromheen is uit 2012.( hahaha)
Speciaal voor mijn moeder een paar moederdagliedjes.
( Lieve Mam, klik op het dit liedje, en op dit liedje )
En natuurlijk een  'Suzanne met de mooie ogen'.Al is het dan alleen een foto . . . . . .


Ineke

PS
Lieve Mam, succes en sterkte de komende week in het ziekenhuis, ik hoop dat ze de allermooiste, soepelste, roestvrije knie voor je hebben uitgezocht! Een knie zonder complicaties, waarmee je na revalidatie weer lekker rond kan rennen en huppelen. xxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten