zaterdag 25 augustus 2012

Rommelhoofd

De nachten zijn vol en druk.
Nu denkt iedereen misschien dat ik lekker aan het feesten ben (ha ha)
Maar de kenner weet dat ik niet vaak 'feest' en zeker niet 's nachts.

Die nachtelijke drukte overkomt me, vanaf de ene kant komen de dromen voorbij, dromen waarin ik maar bezig blijf met afscheid van Kunst Centraal, ruzies stil tussen oud collega's, spullen zoek van Kunst Centraal, en alles op de meest vreemde plaatsen.
Vanaf de andere kant stromen de kleuter ideeën en kleuter plannen maar in mijn hoofd met bijbehorende lijstjes, doelen, verhaaltjes . . . . . . . . . . . .

Dat hoort bij deze nieuwe periode, echt zonder Kunst Centraal, Studie is nu echt begonnen, Stage is echt begonnen, en thuis is vakantie voorbij.

Daarom vanmorgen gezellig met B naar een rommelmarkt in Vreeland. . . . . .
(klinkt goed toch, ben dol op rommelmarkten, en een weekend kan niet leuker beginnen)

Daar aangekomen troffen we dit aan:


De rommelmarkt is morgen. . . . . . . . en er was geen café open in Vreeland die ochtend, ook dat nog.
Uiteindelijk kwamen we bij een brocante terecht, en daar schonken ze koffie! Heerlijke koffie.
Werd wel weer bevestigd; ik vind brocantes is Nederland zo truttig, zo duur, en zo overdreven.
Nep oude lantaarns, katoenen kantjes 3 keer zo duur als op de markt, en teveel wit gemaakte zgn oude kooien.

Tja, morgen toch maar opnieuw naar Vreeland. . . .
Ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten