maandag 28 juli 2014

Scheppen en maken

Weer thuis, weer opruimen, een mislukt staatsexamen van zoon J, veel meer troep, studie zorgen, zonen met vrienden, wassen, zuchten en steunen.
Dus ik heb me opgesloten in mijn thuis atelier (tje) boven. Ik moest iets maken, creatief zijn.

Twee boodschappentassen van bisonyl. Had geen blauwe meer op voorraad en had er twee nodig.
Het was fijn met mijn handen aan het werk in het atelier, de olie-geur van mijn grote naaimachine en ik zat direct te zingen. Ik kom dan niet boven de herrie van die grote machine uit hoor!
Mijn jongens en vrienden vragen altijd of ik weer met mijn vliegtuigmotor aan het werken ben en wanneer ik opstijg.

Ineke

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dank je wel! Deze tassen van bisonyl maak ik al meer dan 1o jaar. Voordat ik de opleiding tot tassenmaker en leerbewerker deed. Maar ik blijf ze leuk en handig vinden. Bij de zeilmaker in Vlissingen( ja,daar bij de ophaalbrug) kan ik stukken bisonyl kopen. Het is alleen zulk sterk spul dat ze niet verslijten. Is jammer voor de verkoop. hihi

      Verwijderen