zondag 30 augustus 2015

Kanaal pret

Vandaag fietsten we even naar het kanaal. We wonen in een wijk van waaruit je snel in het bos, tussen de fruitboomgaarden en bij een prachtige plek aan het Amsterdam Rijn kanaal bent.

We fietsten vaak naar deze plek met de kinderen: picknicken, lekker liggen en voetballen.
Maar ook met de grootouders, vrienden en vriendjes van de jongens kwamen we er regelmatig.
De woensdagse eetclub met de buren vond daar ook weleens plaats. Salades, pannenkoeken en dan met 4 volwassenen en 5 kinderen op de fiets naar het kanaal.
 
Er passeren veel boten, er zijn heuveltjes, kastanjes, echt een superplek!
 
Zin in een lange nazomer.

PS. Mijn tante Maria woont aan het Amsterdam Rijnkanaal in Breukelen. Dus ik appte haar vandaag vanaf ons plekje een foto van een prachtige schip met de mededeling dat ik haar een kus met deze boot zou bezorgen. Een paar uur later kreeg ik een foto van hetzelfde schip en een bericht dat ze de kus had ontvangen. Dit noem ik kanaalpret.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten