zaterdag 9 januari 2016

Mijn kleinste vriendinnetje

Al vaak schreef ik op deze blog over mijn bijzondere 'oppaskinderen'.
S net 34, en V bijna 30.
Toen V geboren was ben ik bij hen gaan oppassen naast mijn studie en later naast mijn werk.
Vandaag hadden we een brunch bij ons thuis. Die meiden waren er, natuurlijk hun ouders, mijn lief, en aanhang.
Inmiddels is er een nieuw meisje bij de club. De kleine Ella (dochter van S).

Wat was het genieten vandaag, ookal zien we elkaar niet elke dag,er is zo'n bijzondere band.
Zij voelen voor mij meer als familie dan als vrienden. In deze groep wordt gegild van de lach, ik denk dat de buren altijd weten als zij er zijn...... Maar ook alles wat we meemaken mag er zijn.
Gewoon kunnen zijn wie je bent, zonder oordelen. De maand kennen we elkaar 30 jaar.
Wat klinkt dat lang.
Moeder, 2 dochters, de oppas en de kleine meid: de frisse meiden.
Ik kan er uren over vertellen.......
Vandaag maakte we een leuke fotoserie.





De kleine Ella was blij met al mijn gehaakte knokkels, lapjes, poppen en met al die gebreide poppenkleertjes van mijn moeder die ik (voor verkoop) in een doos bewaar.
Heerlijk zo'n meisje....



Ik vond dat ik deze foto wel mocht plaatsen op mijn blog.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten