woensdag 16 november 2016

Ze is er even niet

Even een mededeling.
Ineke van G R A S van Jonker is erg druk.
Druk met dat nieuwe ding.
Ding is goed en ze wil het nog volop doorontwikkelen.
Helaas slokt het al haar tijd en energie op.
Zo komen er een fb-pagina, een gedrukte flyer, mooie foto's en legt zij contacten.
De hulptroepen zijn er. Iedereen zet zijn kennis in en raakt enthousiast.
Ze geniet er volop van dat wel.
En de naam is al een gewoon woord geworden.
Het ding heet nu een Mollaby.
Labyrint voor een mol.
Kleine kinderhandjes helpen de mol door het labyrint.

Nu genoeg. Er volgt nog veel meer informatie. Er moet geslapen worden.
Met groet namens mij. Ik genoot van het zonnetje en observeerde de directeur van         G R A S  van Jonker vandaag een beetje.


6 opmerkingen:

  1. Hartsikke leuk, Ineke. En een goede naam. Ik wil er wel eentje kopen hoor, als het zo ver is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Dank je Mieke, wat een aardige reacties van jou. Jammer dat je niet om de hoek woont want volgens mij kan jij me nog wel adviseren met iets naaierigs. Ik heb soms nog praktische vraag bij naaiwerk. EN jij bent als Quilter natuurlijk een ster in netjes naaien!

      Verwijderen
  3. Wat een spirit spreekt eruit je nieuwe ontwikkelingen! Heerlijk voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, het doet me ook goed. Mijn eigen ontwikkel pad tbv kinderen en hun ontwikkeling en dan ook nog mooie dingen maken daarvoor.

      Verwijderen