donderdag 31 augustus 2017

Dag bad

Vandaag zat ik voor het laatst in mijn bad.
Klinkt vreemd, maar iets voor het laatst doen kan ook veel herinneringen oproepen.
Dus daar zat ik.
Poedelnaakt in warm water met lavendel geur.
Wegdromen. ...
dat we dit kunststof zitbad kochten bij de praxis voor 99 gulden.
Echt waar.
Jaro net geboren en we wilden zo graag  in bad met dit kleine jongetje.
En dat jongetje zat er in mei,toen hij in Nederland was,nog bijna dagelijks in.

Na 25 jaar kan je zeggen dat dit bad goed gebruikt is en nu totaal versleten.

Natuurlijk wil ik een ander bad:
een zitbad waar je goed in kunt staan km te douchen .
Daar spaar ik al 4 jaar voor .
Ooit komt dat er.

Maar vanavond zat ik er voor de laatste keer in en maakte ik foto's van het weglopende water.
( nog even dit: als je het water in bad weg laat lopen als je er nog in zit, dat geeft zo'n ontspannen gevoel, probeer !)

Dag bad.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten