dinsdag 18 september 2012

Mijn droomhuis in Frankrijk aan zee

In dat geweldige dorpje aan de Noord Franse kust staat dit huis al jaren te verpieteren.
Nu droom ik al mijn hele leven van een echt Pippi Langkous huis.
Dit huis IS een Pippi Langkous huis, 50 meter van de zee, in klein Frans dorp, 325 km van huis.
Het ziet er al jááááa'ren vervallen uit.
Wacht het op een koper, wacht het huis op mij?




Ik zou het heerlijk maken binnen, met open haard, en alle spullen die ik nu teveel heb daar neerzetten.
Wat te denken van de kunstwerken, ik heb wel tien schilderijen die ik niet kan ophangen in dit huis, echt heel mooi werk, stel je voor dat die daar dan een plekje krijgen.
En ik zou slingers maken aan de veranda.
En in de tuin een appelboom met een tafeltje en stoeltjes eronder.
En het kleine zij-deurtje voor huurders, maar ook voor vrienden en familie.
Wat zou dat heerlijk zijn.



'Lekker blijven dromen' zou mijn moeder zeggen.
En dat doe ik, want dromen en fantaseren daar ben ik dol op.

Ineke

6 opmerkingen:

  1. En dan kom ik graag even op die veranda zitten om met een kopje thee bij te kletsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is inderdaad een 'echt' Pippi Langkous huis, super om over te kunnen dromen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb je de eigenaar al gevonden ?
    Wat is dit een poetische plek....
    Misschien kun je huren en opknappen....
    Zelf woon ik nu 5 jaar op Kreta..dromen kunnen in vervulling gaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo,
    U zag dit huis ooit staan,
    maar in welk dorpje staat het aub?
    Dank u,
    Luc

    BeantwoordenVerwijderen
  6. en, de iegenaar gespot? Ik zag het gisteren staan in Wissant en deel je gedachtengang helemaal, weet je iets over de binnekant, te koop?

    BeantwoordenVerwijderen