zondag 9 september 2012

Winterklaar?

Overal in huis en in de tuin wil ik leuke hoekjes, plekjes maken.
Dat ziet er dan prachtig uit als je het maakt, maar je raakt eraan gewend, het hoort bij de kamer, bij de tuin.

Vandaag liep ik door de tuin, ik keek rond, en ontdekte allemaal plekjes die al bijna onzichtbaar waren geworden.
Helemaal verstopt omdat de planten gewoon doorgroeien, van scheefgezakt tafeltje gerold, gebarsten schaal, enzoverder.


Zo ook deze schaal. Mijn verzameling 'ronde' stenen en wat vogels zijn helemaal van mos voorzien.
Lekker warm voor de winter.

Heb weer behoefte aan mijn plekjes in huis aan te pakken, dingen weg te doen, op te ruimen en in te ruilen voor andere mooie dingen. Nieuwe kussens naaien, het wollen kleed van zolder pakken.
Helaas hebben we geen open haard.
Ineke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten