woensdag 20 maart 2013

Goud randje

Fijne verjaardag, echt fijn. Ik voel me altijd jarig als ik jarig ben, hetzelfde gevoel als toen ik kind was.
Soort blijheid van binnen. Zelfs op deze leeftijd.

6.45 uur : Met zoon K en man in bed cadeautjes uitpakken.
8.35 uur:  Vriendinnen M en S slopen de trap op, en er werd voor me gezongen, en op bed cadeautjes uitpakken en koffie drinken. Wat een verrassing.


Beneden 50 tulpen en slingers.
Ondertussen vlogen de whats-app-jes, sms-jes en mailtjes binnen.
Cadeautjes op de mat, en een hele stapel post, echte post!
Weer onverwacht bezoek, en om 12.30 uur kwam mijn oudste zoon lunchen, hij had een bijzonder mooi gedicht voor me geschreven, zoo lief!
Hij kon geweldig goed HoolaHoopen, zelfs op één been (hoepel kreeg ik die dag ook cadeau).

Door de kou, maar met de Lente in mijn hoofd, ben ik naar de stad gefietst, gezellig bij Torba gekeken en wat happy lights omgeruild. Kwam vandaag ook mensen tegen die ik vroeger vaker zag, maar al jááren niet had gesproken.
Kortom, het was een dag met een gouden randje.

Ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten