donderdag 25 september 2014

Poppen vestjes

Mijn moeder is ontzettend handig, ze naait mooie kleding voor zichzelf (en soms voor mij).
Breien doet ze ook heel graag. Al jaren breit ze van prachtige katoen poppenvestjes, met muts en sokjes. Meestal naait ze er ook nog een bijpassend broekje bij.
Ze heeft een doos vol prachtige poppen setjes. Af en toe kijk ik in die doos en dan smelt ik helemaal.
Dan ben ik zo trots op haar, ze zijn zo mooi en netjes gemaakt. Vandaag bedacht ik me dat het ook hele fijne vestjes zouden zijn voor vroeg geboren baby'tjes.
Het zou zo leuk zijn als de vestjes ergens verkocht konden worden.
Ik hoop dat iemand een idee heeft, mail me dan gerust.
Pop Anna trok ik een aantal setjes aan. Ze was er blij mee. hi hi hi









1 opmerking:

  1. Ik zou het leuk vinden om zo'n setje van je moeder te kopen, Ineke. Maar ik denk zo op het oog dat Anna's pop te klein is. Ik heb mijn eigen oude pop ook nog maar die is ook klein en trouwens daar heb ik nog heel veel kleertjes van, want mijn moeder breide niet, maar naaide wel van alles.
    Zou je de maat van jouw pop Anna kunnen geven? Laten we zeggen van top tot teen? Dan ga ik eerst eens op zoek naar een geschikte pop.

    BeantwoordenVerwijderen