donderdag 13 november 2014

Bus-bos-bakkie

Nu het eind van de opleiding echt in zicht is ga ik een beetje in de herfst-rust-stand. Ik heb weer wat ruimte voor fijne afspraakjes. Zoals vandaag met ex-collega P.  23 jaar waren we collega's en heel betrokken bij elkaar. Zij is een super vakvrouw voor het vak dramatische vorming. Ik leer altijd veel van haar. We lachen veel en praten over het leven.
Ik ben dol op tradities en nu heb ik er met P eentje bij.
Vandaag picknickte we voor de tweede keer in een bos/zandgebied precies tussen Amersfoort en Utrecht in. Zij rijd haar VW-amper-busje erheen en met een prachtig uitzicht kletsen we bij, eten we een broodje en doen we een bakkie.

Vandaag is het 13 november en zonder jas zaten we een uurtje in de zon te smullen.
Pip mocht mee vandaag.
Ik kan niet wachten tot we een afspraak hebben in de winter als het heel erg vriest. Dan doet ze het kacheltje in de camper aan.
Op naar het volgende Bus-bos-bakkie !
En morgen weer de hele dag aan de scriptie.Wie had nu kunnen denken dat ik daar zelfs zin in zou hebben.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten