vrijdag 21 november 2014

Roodborstje van boven

Mijn lieve, in juli 2012overleden, vriendin Carolien had een huisje in het bos, het boshuisje.
Ik vertelde er eerder over omdat vriendin H en ik daar zaten toen Carolien overleed en plots ook de kaars uitging.

Wij hebben veel klusdagen (klusclub Carolien, H en ik ) besteed aan het boshuisje en kende er alle plekjes.
Vaak zat er een roodborstje en daar had Carolien het ook graag over. Ik zei altijd dat dat altijd hetzelfde roodborstje was.

Een paar weken geleden is door omstandigheden een deel van het boshuisje ontruimd door de broer en zus van Carolien.
Ik kreeg een whatsapp van zus M dat er de hele dag een roodborstje rondhipte, zelfs binnen en op de dozen die gevuld werden met boeken van Carolien.

Carolien was er, ik weet het zeker.

Ineke
Erithacus rubecula, Roodborstje.jpg





1 opmerking: