woensdag 29 juni 2016

Zo mooi


Vandaag zongen de kleuters liedjes ter afsluiting van thema 'andere landen'.
Groep 1 met alle nieuwe kleuters zongen dit liedje. Helemaal vol overgave!
Ik kan in mijn blog niet zomaar de kinderen zingend laten zien vind ik...
Daarom een foto van kleuterpubliek


Ik had een brok in mijn keel. Het is een mooi eenvoudig liedje.

 Verder kwam een pittige meisjes kleuter mij vertellen dat er drie jongetjes in 1 wc hadden geplast.
Terwijl ze dat streng aan mij vertelde zag ik die stralende jongetjes binnenkomen en gaan zitten.
Tja...ik moest eigenlijk wel lachen.
Ik vroeg of zij dat ook wel eens had gedaan.
'meisje kunnen niet staand plassen en met zijn drieen past niet'.
( ze keek me verbaasd aan want had waarschijnlijk verwacht dat ik de jongens streng zou toespreken)
De drie jongens vonden het wel een vondst, het was namelijk heel druk in de wc, best handig toch.. 
Gelukkig wisten de kinderen opeens dat er een afspraak was: 1 kind per wc!!

Bij het afscheid nemen zei een meisje, wachtend op haar vader, :
'Ineke, jij vindt kinderen toch zo lief en hebt hele grote kinderen?
Nou als je nog meer eet en nog dikker wordt dan krijg je vanzelf weer een baby.
Dat woordje NOG deed het hem...

Kleuters, heerlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten