zaterdag 29 juli 2017

Weer thuis

Na twee weken weer thuis. Fijn en weer even wennen.  Zoonlief had het huis gepoetst dus dat was fijn thuiskomen.
Het voordeel van een vakantie adres in  Franse Ardennen is dat het maar 312 km is en dus maar 4 uur rijden.
Gister en vandaag nog opgetrokken met vriendin S en haar 2 grote kinderen.
Zij is de eigenaar van de boerderij en ik ben al sinds de havo met haar bevriend.
Fijn even samen in haar huis te zijn.
Zo'n enorm project om de 400 jaar oude boerderij stukje bij beetje op te (laten) knappen. Na 15 jaar is het echt goed bewoonbaar.
De terugweg rijd ik altijd langzaam mijn dagelijks leven weer in en verheug ik me op zoonlief.
In de auto gehaakt aan dekentje waar ik in Frankrijk aan begonnen was.
Dat ga ik deze week maar eens rustig afhaken. Het ruikt namelijk heerlijk naar de openhaard uit de Franse boerderij.
Tijdens het haken zit ik nog een beetje daar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten