dinsdag 17 april 2018

Tulpenpret en lentelucht

De tulpen bloeien prachtig in onze woonkamer.
De tuindeur staat open en de lentelucht stroomt naar binnen.
Ik beweeg weer vrij met mijn enkel, maar zou graag even van boven naar beneden rennen.  Mijn 'hupsakee'  functie is nog niet echt geactiveerd.
Veel oefenen en geduld hebben.

Zoon en vriendin zijn zondag weer vertrokken en na een lange treinreis zijn ze aangekomen in een prachtig oud appartementje in Kroatië aan zee.
Wij genieten hier na van een heerlijke maand samen.

En met bloeiende tulpen om me heen en de lentelucht vliegend door het huis is het opruimen en nagenieten nog fijner.


2 opmerkingen:

  1. Moet je wennen aan de stilte in huis?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Valt mee. Ik geniet na, ruim op. Ook weer fijn en we hebben nog 1 studerende zoon thuis.

      Verwijderen