zaterdag 21 april 2018

Zaterdagse zomerdag

Ach, het zijn zo van die gewoontes.
Naar de markt, kopje koffie, bloemenmarkt.
Op dit moment geniet ik daar nog meer van, ik kan weer fietsen en voorzichtig lopen.
Bovendien is het prachtig weer, alles ziet er zo mooi bloeiend of opengesprongen uit.
Terwijl Bas even over de markt liep zat ik in de zon op terras. Dit was mijn uitzicht.
De beiaardier in de Dom speelde muziek gecomponeerd door Avicii (Zweedse DJ gister overleden).

Terwijl ik daar zat voelde ik dat ik gelukkig was.
De kinderen gaan goed, mijn enkel gaat weer goed, en ik heb uitzicht op werk.
Daarover later meer.
Stel je toch voor: weer eigen inkomen hebben, na anderhalf jaar zonder.
En werk met kinderen (in de buitenschoolse opvang op een mooie plek in de wijk).
Langzaam opbouwen dat natuurlijk wel.
Wie weet heb ik ooit nog eens een kleutergroep.
Ooit.
Eerst dit, alles stap voor stap.




1 opmerking: