maandag 8 december 2014

Afgestudeerd!

Vandaag ben ik afgestudeerd, wat een heerlijk gevoel!!
Met een 7.7 voor mijn afstudeeronderzoek over leesrijpheid bij kinderen voel ik me ook trots.
Langzaam valt de studiedruk van me af.
Er komt ruimte voor creativiteit en nieuwe ideeƫn.
En natuurlijk zin in een nieuwe baan.

Ik maakte een fotoserie over 'de dame met de groene jurk' die naar de beoordelaars sprak over de bekwaamheden van student Ineke.
Met wat humor natuurlijk.

Wat ga ik genieten........

Ineke

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk voor je. Gefeliciteerd en geniet-ze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Betsy vind je dame in de groene jurk geweldig! We hebben er gister al het een en ander over gehoord. Fijn dat alles nu "klaar" is of niet?
    Van harte hoor juf Ineke!
    Gr. Gerda

    BeantwoordenVerwijderen