dinsdag 2 december 2014

Super studie sjaal

Hier ben ik weer.
Scriptie af en ingeleverd ter beoordeling. Ik ben er trots op. Leesrijpheid bij kinderen zal altijd mijn onderwerp blijven
Twee jaar en twee maanden bezig geweest met deze hbo studie (pabo) en altijd waren er studieopdrachten die gedaan moesten worden.
Nu is het afwachten op de beoordeling van de scriptie, ondertussen doe ik wat administratieve taken die horen bij het afstuderen.
Het is ook een leeg gevoel, een vrij gevoel, een heerlijk gevoel maar ook spannend.
Afgelopen maanden heb vooral gewerkt aan de afstudeeropdrachten en ik denk dat een ieder die mij zag mij kan inmiddels kan uittekenen met deze grote donker grijze sjaal.


Ik kreeg hem in maart van mijn oudste zoon, en het zo'n prachtige warme grote sjaal.
Hij kocht hem bij Coisa klik voor de website. Het is het bedrijf van Kim van der Wel, de sjaals worden gemaakt van prachtige materialen.
Coisa betekent in het Portugees: ‘iets dat je niet zo goed kunt omschrijven.’ Dat klopt wel.

Ik trek me nog even terug in mijn  Coisa, lekker bijkomen van de drukke studietijd en wachten op de beoordeling.

Ineke

2 opmerkingen:

  1. Fijn hoor! Zal je lang op de beoordeling moeten wachten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik verwacht dat ik voor het weekend bericht krijg, want mijn eindgesprek staat op 10 december gepland.

      Verwijderen