vrijdag 10 februari 2017

Alles met lappen

Het was weer zo leuk op school met een groepje van 15 kleuters spelen en verkleden als ridders,
Op het einde danste we met zijn allen, op de Middeleeuwse muziek die ik met mijn kleine losse boxje gewoon in de klas kon laten horen.
Volgens een jongen die graag ridder Edke wilde heten maakte ik wel een grote fout.
Ik zei Middel eeuwen
En het was toch zeker Midde leeuwen.
En steeds weer vinden ze het geweldig, gewoon lappen binden en omdoen eruit zien als een prachtig middeleeuws figuur.




Ik wil geen foto's
plaatsen waarop de
kinderen herkend kunnen worden.
Helaas want daardoor
kan ik heel veel foto's
niet laten zien.

3 opmerkingen:

  1. Dat geeft niet, het beeld is helder. Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk en leerzaam voor de kinderen en erg leuk om te doen, lijkt me!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens een bericht dat Miekequilt poste over Mollaby kom ik hier terecht. Wat een super idee.
    Ik keek al wat rond. Leuke dingen.
    Ps. Mijn jongste zoontje heet ook Jaro.
    Ik ga je volgen. Fijn weekend nog!

    BeantwoordenVerwijderen