zondag 9 december 2012

Het wordt winter

Gossiemikkie, het is 22.45 uur. Tijdens het blogbericht schrijven kijk ik tv met mijn 3 mannen.
Ontvang ik opeens een mail van één van mijn trouwste volgsters met de vraag wanneer mijn blog erop staat anders kan ze niet slapen. hihihi

Hier is ie dan, en hij gaat vandaag over de plek waar wij wonen, in Utrecht, maar aan de rand dus dat betekent dat we zo de wijk uit fietsen en dan langs het bos Amelisweerd richting Bunnik.
Onderweg kun je dan afslaan naar Rijnauwen en heerlijk koffie drinken bij de Veldkeuken.
Mooie plek, oud boswachtershuis, bijzondere tuin, lekkere koffie, lekker brood, lekkere taart en heel mooi uitzicht.

En in de wintermaanden brandt de houtkachel.

En dan thuis zet B steeds de winter cd van Paul de Leeuw op ( 'het wordt winter') ik vond het steeds te vroeg maar vandaag paste het helemaal.
Ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten