zondag 28 april 2013

Blogzorgen

Bloggen hoort inmiddels bij mijn dagelijkse gewoontes. Ik schrijf het bericht altijd in de avond. Soms kies ik een foto uit mijn bestand, en soms maak ik overdag iets mee ,en maak ik er een foto bij, of soms maak ik een foto en schrijf er iets bij.
Zo groeit het blogbericht meestal overdag al een beetje.
Ik wil geen dag overslaan, raar natuurlijk, maar zo voelt het. En dus elke dag een bericht.
Het is inmiddels al een verzameling met meer dan 500 berichten. Digitale berichten die alleen op mijn blog te lezen zijn (dus niet te printen of tot een boek te maken).

De indeling van mijn blog pas ik soms aan, dat is een beetje gepuzzel, dus ik doe het niet vaak.
Ik zou er nog van alles aan toe willen voegen zoals meer leuke blogs van anderen en nieuwe tassen.
Nu schijn je ook een extra tabblad te kunnen maken, waarachter ik bijvoorbeeld alle tassen kan laten zien die ik maak. Maar het lukt me maar niet zo'n tabblad te maken.

Nu begreep ik bij het lezen van andere blogs (die ik dagelijks volg) dat er van alles gaat veranderen.
Hoe komen ze daar bij? Ik weet van niets! Er gaat iets veranderen voor de volgers.
Ik moet me er dus in verdiepen, maar hoe? En per wanneer? En wat moet ik met 'Bloglovin'
Z u c h t
Maar nu niet, en dat zeg ik elke dag.
Morgen maar eens zoeken waar ik kan vinden wat er gaat veranderen.
Ik geloof dat ik niet zo goed ben in veranderingen, en zeker niet in technische veranderingen.


 Met de groeten van mijn trouwe vrind.
Ineke

1 opmerking:

  1. Tja dat Bloglovin snap ik ook nog niet. Maar via Maandag Daandag heb ik iets gedaan waardoor ik me heb aangemeld....misschien moet je daar even kijken. Ik krijg nu via mijn mail dagelijks een update.....
    HArtelijke groet,Madelief.

    BeantwoordenVerwijderen