dinsdag 9 april 2013

Dag lieve kinderen, dank jullie wel!

'Ik vind dat je een goede juf wordt'
'Je verzint leuke spelletjes voor dingen die ik moeilijk vind'
Je kan toch mooi tekenen op het bord, want je denkt van niet'
'Ineke je bent zozozo lief zozozo een slimme juf, ik mis je maar ik ben altijd bij je'
De kinderen zijn zo goed in complimenten geven aan elkaar, maar vandaag ook aan mij.
De stage periode in groep 5 is ook achter de rug, na groep 1/2, 4, en 5, start ik na de meivakantie in groep 7 voor de vierde stage periode.
Weer afscheid en weer opnieuw beginnen. Dat hoort er in dit stagejaar allemaal bij.

Ik kreeg ook een enorme beschilderde tak waaraan van ieder kind een briefje.



Zij hebben er wel vertrouwen in zoals je ziet kunt lezen. . . . . .

Ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten