dinsdag 23 april 2013

Ode

We hebben een andere auto, onze vertrouwde witte Kangoo is oud en moe.
Het is maar een auto, maar toch, als je bedenkt waar je allemaal met de auto naar toe bent gereden, het voelt altijd als een soort huisje. Het is een hoge auto, veel bagage ruimte, en echt bijna alles past erin.
Echt, die kangoo heeft na 280.000 km best veel van Europa gezien!


Nu hebben we een kleine auto gekocht, veel zuiniger, en minder ruim.
En zo'n laatste week met de oude auto komen al die herinneringen weer voorbij.
Met onze kleine mannetjes op vakantie, zingen in de auto, slapen in de auto (en dan vergeet ik even die strijd achterin de auto).


Met de volgende auto zullen we vooral zonder kinderen rijden,  of soms op en één ergens op te halen of weg te brengen. De Kangoo heeft mij ook naar ongeveer alle scholen in de provincie Utrecht gereden toen ik nog bij Kunst Centraal werkte, alles paste achterin, leskisten, materialen, collega's.
Deze week nog een paar ritjes alleen met de auto, ga ik er echt een feestje van maken. Neem elke rotonde twee keer en zal zo mooi mogelijk zingen.

Morgen het eerste van de laatste ritjes, retour Meppel, op naar de rekentoets (en nu nog even oefenen)

Ineke

1 opmerking:

  1. Succes morgen! Ik duim voor je, het gaat vast lukken. Geoefend heb je in ieder geval.
    Geniet van je laatste ritjes.
    Groetjes Karlijn

    BeantwoordenVerwijderen