zondag 6 oktober 2013

Zonnige zalige zondag

Zonnige zondag was het. De jongens waren aan het werk en ik was met mijn B thuis.
We hebben weer geruimd, dat is nodig nu de oudste zoon weer tijdelijk thuis woont.
We moeten allemaal even omschakelen daarvan, hij zelf had het graag anders gezien.
Hij werd niet aangenomen in Barcelona voor studie Spaans. Was graag met zijn vrienden blijven wonen, maar zonder beurs en genoeg werk was een overbruggingsjaar thuis (na 2 jaar zelfstandig) nu het handigst.
Hij gaat 2 vakken op vwo- niveau halen zodat hij in september in Utrecht toch Spaanse taal en Spaanse cultuur kan studeren. Hij blijft zijn droom volgen
.

Afgelopen week was het fijn thuis met zijn vieren, we hebben onze draai weer gevonden. Zoon J kookt graag, zet mij aan de studie en het is fijn hem weer dichtbij te hebben.


Vandaag was het een lekker dagje.


Manlief in de tuin met de krant en ik op de bank met mijn studie en de hond.

En eind van de dag maakte B deze foto 'blog waardig' zei hij.

En dan vond ik ook, alle rode blaadjes die we zo bewonderd hadden waren eraf gevallen.
Van onze mooie wilde wingerd.
Dit bleef over.


 Dank je B, echt blog waardig!

Ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten