donderdag 6 maart 2014

Kleuterzin

Afgelopen maanden waren studeermaanden, geen stage meer, ik was elke dag thuis.
Dat heeft me veel opgeleverd, maar het brak me ook op. De muren kwamen op me af en ik werd steeds chagrijniger. Ik mis werken, collega zijn en aangesproken worden op andere kwaliteiten dan student, vrouw of moeder.
Gelukkig kan ik soms erg vertrouwen op mezelf, want de oplossing schoot me opeens te binnen.

Ik heb zin in een school, in kleine kleuters, in kinderen.
En dus ga ik vanaf nu elke vrijdag weer naar mijn stage school om mee te draaien en daar aan mijn afstudeeropdrachten en studie onderzoek te werken.
Om morgenochtend te beginnen bij mijn kleutergroep van vorig jaar bij die fijne juf A.
Nog één nachtje slapen, ik kan niet wachten.

Ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten