dinsdag 18 maart 2014

Vandaag

Vandaag ging ik de hele dag NIET sporten, maar had wel de hele dag mijn jogging kleding aan.
Vandaag deed ik heel veel.
Ik maakte planning voor iets wat op mijn pad kwam,daarover later meer.
Ik besloot mijn verjaardag donderdag lekker klein zonder groot feest te vieren.
Vandaag wandelde ik wel 2 keer 10 minuten met de hond maar dat is geen sporten.
Vandaag werkte ik hard aan een verdiepend werkstuk over coöperatieve werkvormen, interessant maar altijd weer dat kiezen en samenvatten. . .
Gelukkig had ik mijn joggingkleren aan dus zat ik wel lekker soepeltjes aan mijn werktafel. Maar dat is ook geen sporten.
Vandaag appte zoon K of hij een lekkere cappuccino naar boven moest brengen.
Hmmm, ja natuurlijk!
Vandaag vroeg zoon J of hij voor twee dagen lekkere pasta saus zou maken.
Ja. . .fijn!

Vandaag keek ik dit filmpje en werd daar zo vrolijk van.
Maar ik zou het niet durven.

Als ik ga sporten heb ik ook oortjes in met swingende muziek (uit een shuffle). De muziek gaat dan met je op de loop als je niet uitkijkt. Maar ik kijk wel uit en doe dan veel moeite om niet mee te zingen en gewoon te lopen.
Maar het schijnt dat ik met muziek op mijn oren nogal swingend beweeg op de fiets en de cross trainer tijdens het sporten.
Dat dan weer wel. . . .

Morgen weer een dag, dan ga ik lekker sporten. Ik trek in elk geval mijn sport kleren weer aan. Wie weet.

Tot morgen.
Ineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten