donderdag 23 oktober 2014

Schoolplatenpret

Ooit ging ik naar een school in Amersfoort om een teamtraining te geven. Tijdens het parkeren zag ik dat de conciërge bezig was een aahangwagen ( in de regen) te vullen met allemaal oude schoolmaterialen waaronder een hele stapelschoolplaten.
Ik mocht ze wel hebben want zij gingen ermee naar het grofvuil....
Toen hadden we nog een Renault kangoo dus zo snel mogelijk heb ik de schoolplaten ingeladen. Ik vond mezelf wel wat hebberig dus ben op een gegeven moment gestopt.
De training ging prima, maar ik had de hele bijeenkomst een soort kriebel in mijn buik.
Ik was zo benieuwd wat ik nou precies had meegenomen.

Het waren er veel en manlief vond dat echt niet alles in huis kon, je moet weten dat ik de grootste aanvoerder ben van spullen in ons huis.........
Dus ik gaf er een aantal weg....

Deze serie zat er ook bij. Drie platen van sprookjes en 3 van spelende dieren.
Vandaag heb ik de Roodkapje plaat een plekje gegeven, en met kaarsje en hertje ervoor is het een mooi herfst plekje gegeven.
Sorry voor de slechte foto's . . . . 






Jammer dat ik niet een heel groot huis heb. . . .

Ineke

4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Toen ik er over ging schrijven gister kwam dat hele moment weer boven, dat is zo fijn aan herinneringen beschrijven, je beleeft ze eigenlijk opnieuw!

      Verwijderen
  2. Wauw wat zijn ze mooi, en dan vooral roodkapje ja, echt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die vind ik ook heel mooi, het licht valt zo mooi door de bomen. Nu met het grijze weer is hij wel een beetje donker op die muur . groetjes

      Verwijderen