donderdag 16 oktober 2014

Table top herinnering

Afgelopen dagen dacht ik aan een foto project wat ik lang geleden, ik denk in 1997, ontwikkelde met mijn college Th.
Het werd een leskist voor de groepen 7/8 van basisschool. Kinderen leerden landschappen op tafel te maken en fotograferen en later monteerde ze er een portret van zichzelf in met een beeldbewerkingsprogramma.
We oefenden zelf ook veel.

Maar om een lang verhaal kort te maken:  mijn zoon J van toen 4 jaar werd ook geinspireerd door mijn geoefen met het maken van die table top foto's, en hij maakte met lappen, 2 spotjes en kleine appeltjes zomaar deze prachtige foto.
Ik plaats hem nog maar eens op mijn blog.
Het project werd trouwens een enorm succes. Meer dan 10 jaar lang hebben heel veel leeelingen uit de provincie met onze lessen en lesmateriaal de meest mooie foto's gemaakt en bewerkt.

1 opmerking: