zondag 12 oktober 2014

Vive la Vie

Vandaag werd het tweede boek van Ingrid van Willenswaard gepresenteerd ( haar blog: Ing-things)
Toen ik op de Havo zat ik Middelburg waren Ingrid en ik vriendinnen. Beide creatief en vol ideeën.
We volgende beide ons eigen pad en zo'n 3 jaar geleden kreeg ik weer contact met haar.
Daar schreef ik over : klik hier
Vandaag kwam haar tweede boek uit, een boek vol ideeën, mooie foto's, inspiratie en teksten met een glimlach.

Het was een appeltaart presentatie. Allemaal lekkere taarten en je kreeg je koffie uit een zelfgekozen kopje wat je daarna mee naar huis mocht nemen. De winkel stond vol dames, ik denk allemaal bloggende dames. Ingrid en ik spraken af snel een kop koffie samen te drinken.
Maar deze periode zeg ik dan altijd: eerst afstuderen.

Na weekend van heel goed werken aan mijn afstudeeronderzoek, was het boek en de presentatie een inspirerende afwisseling. Met als toetje nog even uitwaaien aan 't IJ.

Ineke












1 opmerking:

  1. Leuk, ik kom via Ingrid. Zelf moet ik deze week nog wachten, maar ik heb het wel besteld.

    BeantwoordenVerwijderen