vrijdag 5 december 2014

Klein bericht

Zaterdagavond vieren we Sinterklaas met de kinderen, mijn schoonmoeder J en nichtje M met vriend. Vrij van het studeren kan ik me daar nu echt op richten.
Maandag heb ik op de Pabo mijn eindgesprek dat bereid ik nog voor en daarna is het klaar echt klaar.

Maar het loopt deze week allemaal anders. Mijn studievriendinnetje (24) heeft gister onverwacht haar vader (61)verloren. Wat een verdriet in dat gezin met 4 jonge dochters. Onverwacht kwam het bij mij ook erg binnen, je weet niet wat je onder de leden hebt. Haar vader bleek opeens ernstig ziek en overleed snel. Wij zijn in de vijftig en ik besef dat het leven kwetsbaar is.
Ik heb zelfs op mijn leeftijd mijn beide gezonde ouders nog.
Het leven kan raar lopen. We zouden maandag samen afstuderen.











1 opmerking: