zondag 21 december 2014

Project poppenbed

Als student paste ik elke week op twee leuke kinderen, die twee meiden zijn inmiddels volwassen maar zij zijn hele speciale meiden voor mij.
Een van die lieve meiden heeft een dochter gekregen, Ella is inmiddels anderhalf jaar.
Ik zag een foto van haar met een pop en toen wist ik het.

Een tweedehands poppenledikantje, witte verf, stukje dekbed, oud kussen, oude kinderboeken, lijm, naaimachine, een katoenen lapje, wol in de juiste kleurtjes, haaknaald, en nog veel meer.

En juist toen ik in het zwarte gat dreigde te vallen (na mijn afstuderen), begon ik aan het project:
poppenbed



1 opmerking:

  1. Dit is wel weer heel toevallig vind je niet? Zie mijn blog van een paar dagen geleden. Ik heb niet aan een dekbedje gedacht, maar dat kan alsnog!

    BeantwoordenVerwijderen