zaterdag 13 december 2014

Mijn draai en mijn lurven

Wat doe je na zo'n tweejarige fulltime studie?
De gedachten dat je, als je iets anders doet, je eigenlijk aan de studie moet werken is wel weg.
Maar wat dan.
Ik doe al dagen niks, nou ja, zo voelt het.

  • Ik heb de studie-troep opgeruimd, niet alles want ik stopte opeens en deed wat anders.
  • Dinsdag avond had ik een huis vol vrienden en vriendinnen van wie ik allemaal mooie cadeautjes en dikke zoenen kreeg. 
  • Woensdag bezocht ik een herinneringsdienst van een veel te vroeg overleden vader van mijn studievriendinnetje.
  • Donderdag naar Ikea met B
  • Tussendoor hing ik op de bank, liep naar boven en beneden en wist niet wat ik zocht
  •  Ik bakte voor zoonlief wentelteefjes, want dat was alweer een tijdje geleden.
  • Vandaag verfde ik een poppenbedje voor mijn surrugaat-kleindochter.
  •  Ik keek een kleffe kinderfilm.
  •  Ondertussen heb ik nauw contact met mijn  o zo verdrietige studievriendinnetje.
Dit is natuurlijk niet echt interessant voor in een blogbericht, maar ik heb niet meer in huis dan dit.
Natuurlijk ben ik blij dat ik afgestudeerd ben.
Eigenlijk ben ik gewoon op zoek naar mijn draai, maar ook naar mijn lurven.
En als ik die gevonden heb. . . . .

Ineke


2 opmerkingen:

  1. Ja hoor, die ga je beslist vinden, je draai en je lurven. Dat je niet wist wat je zocht, oh dat weet ik nog zo goed van toen ik net gestopt was met werken. Het duurt even...
    En ik krijg ineens zo'n zin in wentelteefjes!

    BeantwoordenVerwijderen