vrijdag 20 februari 2015

Als mijn oma zei ze

Vandaag groep 7, met daarin een aantal pré pubers. Nieuwsgierig naar mij, lachen met mij, maar ook uitproberen met mij.
Er ontstonden gezellige gesprekjes en 1 leerling vroeg hoe oud ik was. Nu ben ik daar vrij makkelijk in dus ik vertelde dat ik 51 was ( ik zei eerst 52, hoe raar is dat? dat ik dan opeens twijfelen niet meer zeker ben . . . .)

Zegt een heel groot pubermeisje eerlijk: 'goh dat valt wel mee toch, zo oud is mijn oma ook'.
Tja, een aantal kinderen in de groep keken me raar aan, maar de rest had niet eens door hoe raar dat klonk......
Klik HIER als je de blog van Bertiebo wil lezen, zij maakte op school ook iets mee wat haar leeftijd aan ging.
Oh ja: Er is weer een groot aantal ooeievaars in het land, uit een warmer land gevlogen. Misschien een beetje optimistisch want het is nog helemaal geen lekker weer.



1 opmerking:

  1. Nou wat toevallig en grappig. Ik heb jou nu natuurlijk ook gelinkt. Groet terug!

    BeantwoordenVerwijderen