dinsdag 30 juni 2015

Vol liefde herdenk ik

Deze week denk ik extra aan Carolien.
Vanavond herdachten we haar met haar familie en vrienden.
Het blijft gek dat ze daar dan niet bij is.

Deze week is er toevallig ook van alles wat ik met haar zou willen delen.
Even vertellen, even over grappen, samen enthousiast verzinnen, ach van alles en nog wat.
Dit liedje draai ik bijna dagelijks. Zo prachtig.
Eén van 'haar' liedjes en uiteindelijk ook de titel van het festival op Vlieland wat zij heeft opgezet met haar broer en zoveel aan heeft bijgedragen: Into the great wide open  (klik voor het liedje)

Dag Carolien,
Dag Lieverd,
Vandaag vertelde ik die mop nog.
Die mop van M uit Hilversum, die mop die echt niet in mijn blog kan.
Maar we hebben we daar om gelachen!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten