dinsdag 6 oktober 2015

Kabbelen

Ik ga nu niet mijn leven beschrijven vanaf 2012. Maar er is wel veel gebeurd.
En ik zit nog steeds in die trein.
Kan niet bijhouden wat we allemaal meemaken.Soms schrijf ik erover op deze blog,maar soms wordt dat te zwaar.
Dus nu wil ik gewoon beetje kabbelen. Want ondanks de heftige dingen voel ik me stabiel.
En dat steeds te voelen is echt fijn.


Servies te huur:




De kratten met 100 gebloemde kopjes, gebaksschoteltjes, vorkjes, grote theepotten en schalen is weer verhuurd. Er was een lustrum bij de Universiteit van Utrecht.

Zieke Pip







En onze lieve Pip, die lag lekker in de zon. Met een hartkwaal en een dagelijkse dosis medicijnen is het nog een vrolijk hondje.
Naast Pip twee poppen aangekleed met de gebreide kleding van mijn moeder.
Ze maakt ze voor kinderen die het nodig hebben in Nederland. Maar wil er graag ook wat verkopen zodat ze nieuwe katoen/wol kan kopen.
Dus, compleet te koop of losse setjes.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten