woensdag 7 oktober 2015

Rode bankshopper

Van een ex colleg/vriendin kreeg ik de leren hoes van haar bank. ..wie weet kon ik er wat mee. Toen ik met de zak thuiskwam dacht ik net op tijd......dit is te gek.
Ons huis is zo vol en daarbij moet gezegd dat het meeste van mij is .....och och    
Overal kun je wat van maken. Dus heb ik laatjes, kratjes, stapeltjes vol met mooie materialen. ..

Even terug naar de bank. Op die bank is meer dan 10 jaar gezeten....dus dat leer (meubelleer) was moe, versleten en niet mooi genoeg voor wat dan ook.
Dus ik knipte twee mooie stukken van de achterkant, en deed de rest weg.
Wat was ik trots op mezelf...echt waar.

Vandaag atelierdag: spontaan maakte ik een grote rode bankshopper voor haar. Met een mooie voering. Kan ze nog  10 jaar genieten van die bank.



1 opmerking: